Jan. 7th, 2004
Enrique Mas?  
From a friend of mine:

heya...know anyone who wants to be a background extra in an enrique iglesias video tmrw?

doesn't pay much...just get fed and $100 cash for 12 hours. they need hot guys, 18-24...dress trendy/hip, but not weho, not abercrombie


Anyone interested and not doing anything tomorrow, hit me up, and I'll pass along your 411....
 
 
Mood: busy
Listening to: Tori Amos - Cornflake Girl (via launch.yahoo.com)
 
 
( Post a new comment )
ex_prezrober685 on January 7th, 2004 - 02:54 pm
You are just too damn cool.

I'd be all over that if I were anywhere near CA.

Although I'd need your help to know what to wear.
(Reply) (Thread) (Link)
The People's Exhibit A: AbFab - Patsydavidology on January 7th, 2004 - 08:31 pm
hehe I was just playing agent. My friend Mike knew about the gig.

hmm... maybe I need a casting couch?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Ben Copecopeless on January 7th, 2004 - 03:22 pm

Why do I have to live in this Iceberg we call a state?
(Reply) (Thread) (Link)
The People's Exhibit A: Miser Bros - Snowey [by me]davidology on January 7th, 2004 - 08:34 pm
It's pretty cold here too...

I'm ready for summer again!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
aberfitchboi on January 7th, 2004 - 03:54 pm
Hey I just looked at your intrests and your in my fraternity. Sooo cool.~Andrew
(Reply) (Thread) (Link)
The People's Exhibit Adavidology on January 8th, 2004 - 07:34 pm
no way! Another gay sigep... we're everywhere!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
aberfitchboi on January 10th, 2004 - 03:32 am
Are you still an active member and all that, cause I think it would be really cool to get your take on our fraternity.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
The People's Exhibit Adavidology on January 11th, 2004 - 05:41 pm
No, alumni now. My friend and I went to the 100th Conclave in D.C. though. I mean we're definitely leaders in being gay-friendly and progressive in legislation. But the few guys I met who I knew were gay were pretty closeted about it.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Arthur: sexyswipe69 on January 7th, 2004 - 09:06 pm
i wanna be in a music video!!!! ITS NOT FAIR!!!!!!!
(Reply) (Thread) (Link)
Arthurswipe69 on January 7th, 2004 - 09:07 pm
and i actually just looked at my icon, and realized, i'm too skinny anyways for the video... but STILL!!! GAWD DAMMIT!!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
The People's Exhibit A: geek toysdavidology on January 8th, 2004 - 07:34 pm
skinny = good, imho.

..but i'm biased. :-p
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Arthur: smugswipe69 on January 8th, 2004 - 09:32 pm
now.... just b/c i'm lame, what does "imho" mean?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
The People's Exhibit A: davidology [by paul]davidology on January 9th, 2004 - 12:51 am
imho = in my humble opinion
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Gantriochgantrioch on January 7th, 2004 - 09:57 pm
"They need hot guys."

Well, that excludes me :-p.
(Reply) (Thread) (Link)
ShuggaRay: pout?doppelgang18 on January 8th, 2004 - 12:58 am
haha, damn, no abercrombie?! i'm out, then. ;-)

well that and also that pesky "hot" detail.
(Reply) (Thread) (Link)
The People's Exhibit A: AbFab - Patsydavidology on January 8th, 2004 - 07:31 pm
oh whatev.. you'd've qualified I'm sure.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)